alettejansma.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Alette

Reacties

Reacties

Linja

Ik reis met je mee :)

Gea Kraaij

Lieve Alette ik wens je een prachtige reis. Tot over 3 maanden.xx Gea

Jimmy de Boer

Veel succes, tot over 3 maanden

Diny

Alette veel succes , ga je volgen

Corina Verhoef

Alette, ik wens je heel veel succes en ik ga je volgen! Tot over drie maanden
op de boks les, want die afspraak staat!

Evelien

Hoi Alette,
Heel veel succes.
En ik ga je zeker volgen.
Gr

Jaap

Ik ga je volgen

Caroline

Ik ga je volgen! Veel succes.

Lina

Ik ga je zeker volgen. Een hele goede reis en verblijf in Kenia.

Liza de leeuw

Hele goede reis gewenst en wens jou daar het alle goeds. Xxx. En ga je volgen. Leuk.

Janny en Jan de Vries

Goede reis en heel veel succes

Alan Pelupessy

Het gaat je goed he Alette. Succes en veel plezier met de kinderen. Hoop dat de douche goed blijf. Gr en xxxx Alan

beppe

sterkte.daar.in.je.werk.gods.zgen,toegewenst

Henk jan

Super cool! Unieke ervaring lijkt me! Enjoy!

beppe

nleuk0m.je,reis.te.volgen'.groetjes.beppe

beppe

gezellig,om.jou.te.volgen

beppe

fijn.je.zo.bezig.te,zien groetjes.van.beppe.tot.de.volgende.keer

Alette Jansma

Dag Beppe,

Dank voor de berichten! hoe gaat het daar? Groetjes, Alette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!