alettejansma.reismee.nl

Het is bijna zover / ni karibu huko

Het is bijna zover!

Het is bijna zover en dan wordt een gekoesterde droom werkelijkheid. Afgelopen dagen druk geweest met het inpakken weer uitpakken en weer inpakken en weer uitpakken en weer inpakken.. Ik wil natuurlijk niets vergeten en zo min mogelijk sjouwen! Maar het is gelukt met een grote koffer en een bescheiden reistas. (sommigen vragen zich nu af hoe is dit mogelijk bij Alette).

Natuurlijk niet alleen fysiek druk geweest met de reis, maar ook mentaal. Zo ook van velen (alvast) afscheid genomen voordat ik vertrek. Afgelopen weekend een verassingsetentje gehad van mijn lieve familie. En leuke filmpjes mogen ontvangen van vrienden.

Ik wil iedereen (alvast) bedanken voor alle steun doormiddel van woorden, donaties en acties.
In het speciaal wil ik een dank uitbrengen aan mijn collega’s die meegeholpen hebben met het opzetten van een actie en ook meegedaan hebben in hun vrije tijd met deze actie.
Daarnaast wil ik de medewerkers en leden van sportschool get healthy in Ermelo bedanken voor hun (financiële) steun. Opbrengst van een georganiseerde zeskamp is geheel naar dit project gegaan.
Mijn grootste dank gaat natuurlijk uit naar mijn ouders, familie en vrienden. Ga jullie missen.


ili kuendelea... / Wordt vervolgd….

Reacties

Reacties

Jaap

Safari Nzuri zus!

Alette Jansma

asante ndugu

Diny

Alette nog even , en dan is het tijd om te gaan , veel sterkte met het afscheid nemen van je familie & vrienden , zal even een slik momentje zijn , maar je kunt het , goede vlucht , en wij lezen de verhalen wel

Nicky

Alette, het moment is eindelijk daar, een nieuwe uitdaging staat voor je klaar. Maak er een onvergetelijke tijd van en geniet!

Ilma pos

Veel succes daar....een geweldige ervaring

Miranda Huizinga

Heel veel succes daar...een prachtige uitdaging

Anneleen

Heel veel succes! ❤️

Hilde

Lieve Alette!!!
Nogmaals heeel veeel succes !!! Ben heel erg benieuwd hoe het daar is, kijk al naar je volgende bericht uit hihi x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!